05 lutego 2013

Podaj dalej



"PODAJ DALEJ" to zabawa, w której miałam przyjemność uczestniczyć na blogu Zalesinki. W nagrodę za udział otrzymałam haftowany igielnik i garść smakowitych trufli, które osłodziły mroźne dni. 
Igielnik - poduszeczka biscornu pięknie wygląda i jest także praktyczny.
A cukieraski truflowe? - zapewniam - były smakowite.
Dziękuję Zalesinko za ten śliczny igielnik.



Chętnych zapraszam do zabawy "Podaj dalej" .
Ursa Vavur
Oto zasady  :
  1. W zabawie mogą brać udział tylko osoby posiadające bloga.
  2. Pierwsze dwie osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominek w ciągu 3 miesięcy... :).
  3. Osoby które się zapiszą proszę o przesłanie mi swoich adresów, mój mail: ursavavur@gmail.com
  4. Po otrzymaniu przesyłki osoby te organizują u siebie "Podaj Dalej" dając szansę na zabawę innym ….. (ale podobno tylko trzy razy można brać udział w tej zabawie).

4 komentarze:

  1. Poduszka fantastyczna, z hardangerowym brzegiem.

    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie biorę udziału w zabawie, wpadłam tylko podziwiać Twoją poduszkę !!!

      Usuń
  2. Tereniu dziękuję za odwiedziny.
    Jednak muszę dokonać sprostowania: ten śliczny igielnik jest wykonany przez Agnieszkę - Zalesinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem Grażynko !!! Może miałam napisać, że piękny prezent dostałaś. :):):)

      Usuń