25 maja 2011

Wiosennie, kwieciście

Słońce, wiosna, kwiaty, motyle,
jednym słowem radosne chwile
i chcę je uchwycić
żeby najbliższe dni umilić.
Tym razem w formie ozdób i dodatków, które lubią wszystkie kobiety z polotem i fantazją niezależnie od wieku.
Pomysły i wzorce czerpałam ze swojego małego ogródka.
Niektóre modele odfrunęły a kilka uchwyciłam.
Oto one, jak pięknie pozują:




I wyczarowałam następujące drobiazgi:
broszki





jest broszka - może być wisior i kolczyki do kompletu


a takimi spineczkami można upiąć loki małej damie.


1 komentarz:

  1. Wow! Piękne prace - a trzy pierwsze urzekły mnie całkowicie.Chciałam napisać do Ciebie maila, ale nie widzę kontaktu...
    Czy możesz zdradzić jak się robi takie kwiatki [początkująca=) ]
    zapraszam również do mnie=)
    dream30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń